Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

wtorek, 29 listopada 2016

//5SOS BOOK TAG



Jestem wielką fanką 5 Seconds of Summer, więc postanowiłam wykorzystać okazję i zrobić 5SOS Book TAG, który został wymyślony przez cudowną Desię, którą serdecznie pozdrawiam <5 *wejdźcie na jej bloga i kanał bo jest fajniejsza ode mnie i jest świetna*



1. She Looks So Perfect- najładniejsza książka na mojej półce



Tutaj nie mam żadnych wątpliwości- Harry Potter and the Cursed Child pobija wszystkie okładki na głowę :)

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter and the cursed child

2. Amnesia- książka, o której chciałabym zapomnieć

Zdecydowanie jest to Każdego Dnia Davida Levithana. Według mnie książka była potwornie nudna i wlokła się w nieskończoność. I szczerze mówiąc, okładka również nie zachwyca.
Znalezione obrazy dla zapytania każdego dnia


3. Don't Stop- książka, której nie chciałam kończyć

Tu musiałam się chwilę zastanowić, ale zdecydowałam się na Ponad Wszystko Nicoli Yoon. Książka, według mnie, była świetnie napisana, z ciekawą fabułą, która od razu wciąga. Idealna na jeden wieczór.
Znalezione obrazy dla zapytania ponad wszystko

4. Kiss Me Kiss Me- największy książkowy crush

Zdecydowanie tych moich mężów jest za dużo :D Jednak ogromną miłością pałam do Doriana ze Szklanego Tronu Sarah J. Maas <3

Znalezione obrazy dla zapytania szklany tron

5. The Only Reason- książka kupiona ze względu na okładkę

Jest kilka takich książek, jednak z Wypowiedz jej imię Jamesa Dawsona było tak, że weszłam do Empiku, zobaczyłam ją, spodobała mi się okładka i kupiłam :)

Znalezione obrazy dla zapytania wypowiedz jej imię

6. Permanent Vacation- książka, która kojarzy mi się z latem

Tutaj wybór był dość prosty- Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań to idealna, lekka lektura na letnie dni, która na pewno kojarzy się z latem.

Znalezione obrazy dla zapytania ktoś mnie pokocha

7. Heartbreak Girl- książka, która złamała mi serce

Tutaj wybrałam Szukając Alaski Johna Greena. Jest świetna, jak chcecie porozmyślać o sensie życia albo sobie popłakać, jacy jesteście beznadziejni :')

Znalezione obrazy dla zapytania szukając alaski

8. Jet Black Heart- ulubiony czarny charakter

Wybór był naprawdę trudny, ale w końcu wybrałam królową Elarę z Czerwonej Królowej Victorii Aveyard.

Znalezione obrazy dla zapytania czerwona królowa


I to na tyle :) Bardzo Ci dziękuję, jeżeli dotrwałeś/aś do końca <3

Do zobaczenia/usłyszenia/przeczytania!
Oliwia xx

komentarze

  1. aj łisz aj ken łejkap łif amnesia end forget ebałt..<5
    tedyną wadą tego tagu to fakt, że jest za krótki.
    5>

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba poprosić Desię, żeby dorobiła kilka pytań <5

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Tag :) Co prawda nie jestem fanką tego zespołu,ale chętnie zrobiłabym go u siebie.O tak,Harry jest cudownie wydany,jeśli chodzi o wersję amerykańską z tą cudowną obwolutą.Szkoda,że u nas takiego nie ma :(
    Pozdrawiam ;)
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń